.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كاهش 100 درصدي تصادفات منجر به فوت در گلستان

فرمانده انتظامي گلستان كاهش 100 درصدي تصادفات منجر به فوت در سطح استان از آغاز طرح نوروزي پليس تاكنون را نتيجه همكاري و مشاركت مردم دانست.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس حميد عطايي اظهار داشت: اين همكاري و مشاركت مردمي موجب شده است كه شاهد كاهش 22 درصدي انواع تصادفات و حوادث در جاده‌هاي استان از آغاز اجراي اين طرح تا به امروز باشيم.
وي تعامل بين پليس و مردم را در استان گلستان در حد بسيار مطلوب عنوان كرد و گفت: بر قراري نظم و انضباط اجتماعي در جامعه با اعتماد مردم رابطه دو سويه دارد و هرچه اين اعتماد بالاتر باشد به همان اندازه نظم و امنيت اجتماعي هم بالاتر خواهد بود.
فرماندهي انتظامي استان گلستان با تاكيد بر اينكه آگاهي‌بخشي افكار عمومي و اطلاع‌رساني در خصوص حقوق فردي و اجتماعي و تبيين فوايد مشاركت شهروندان از جمله مولفه‌هاي مؤثر در فرايند نهادينه ساختن نظم و صيانت از امنيت پايدار است، افزود: نيروي انتظامي به عنوان سازمان قانوني و رسمي حافظ امنيت و نظم عمومي در جامعه معتقد به استفاده از تمامي ظرفيت‌هاي اجتماعي در فرايند تأمين امنيت پايدار و مقابله با ناهنجاري‌ها است.
وي ادامه داد: تجربه نشان داده است كه هر زمان مشاركت مردم آگاهانه‌تر، پر شورتر و فعال‌تر باشد امنيت با هزينه كمتري حاصل مي‌شود و آثار اجتماعي و رواني آن نيز پايدارتر خواهد بود.
فرمانده انتظامي استان گلستان كاهش 100 درصدي تصادفات منجر به فوت در سطح شهرهاي استان از آغاز طرح نوروزي پليس تاكنون را نتيجه همكاري و مشاركت مردم دانست و تصريح كرد: اين همكاري و مشاركت مردمي موجب شده است كه شاهد كاهش 22 درصدي انواع تصادفات و حوادث در جاده‌هاي استان از آغاز اجراي اين طرح تا به امروز باشيم.
عطايي خدمت‌رساني به مردم را افتخاري بزرگ براي كاركنان انتظامي عنوان كرد و گفت: كسب رضايت شهروندان و ايجاد امنيت و آرامش مطلوب براي شهروندان آرزوي قلبي كاركنان پليس بوده و برقراري امنيت براي شهروندان بهترين هديه نوروزي پليس به مردم است.
وي با اشاره به آغاز موج دوم مسافرت‌ها گفت: رانندگان بايد در مسيرهاي بازگشت صبر و حوصله بيشتري داشته باشند و مسافرت‌هاي خود را خودشان مديريت كنند.
فرمانده انتظامي استان گلستان تحقق شعار جهاد اقتصادي را مستلزم وجود يك فضاي امن و امنيت پايدار دانست و گفت: با توليد امنيت اجتماعي و انضباط اجتماعي است كه مي‌توان به تحقيق اهداف شعار جهاد اقتصادي در جامعه جامه عمل پوشاند./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.053 seconds.